avatar Ten blog rowerowy prowadzi jakub1 z miasteczka Kamionki. Mam przejechane 38229.19 kilometrów w tym 5719.99 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.93 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl
Reprezentuje ASGO TEAM Asgo team

Wykres roczny blog rowerowy jakub1.bikestats.pl

Luty, 2015

Poniedziałek, 23 lutego 2015 · dodano: 23.02.2015 | Komentarze 2

Trasa; Dom-Szczepankowo-Tulce-Garby-Zalasewo-Garby-Tulce-Koninko-Borówiec-Kamionki-Daszewice-Głuszyna-Starołęka-dom

Tak ogólnie to dzień kręcenia z Krzychem . Kręciliśmy bez planu trochę tu, trochę tam, przy tym gadając na różniste tematy .
Najpierw ja dojeżdżam do Tulec gdzie za mną czekał już Krzychu. Ledwo co ruszyliśmy dobijam koło na jednej z dziur .W moment ciśnienie spadło do zera. Po wyciagnięciu dętki okazało się że już  do niczego się  nie nadaje i  jest po prostu  do wyrzucenia. Dalsza jazda bez zapasu była ryzykowna więc  po wymianie podjechaliśmy do Zalasewa do FogtBike.   Do sklepu jedziemy z bananami na twarzach bo jedziemy z wiatrem w plecy. Na miejscu kupuje dętkę  i   dopompowuje jeszcze koło i jedziemy z powrotem.

Powrót już nie był taki fajny, wracając tą samą drogą nieźle się umordowaliśmy  jadąc po zmianach pod wiatr.  Tulce przecinamy i jesteśmy na trasie  w stronę Koninka. W Koninku   odbijamy  na Borówiec i  Kamionki. Dalej to już jazda  przez Daszewice  i  Głuszynę  do domu

Kategoria na szosie, trening

Niedziela, 22 lutego 2015 · dodano: 22.02.2015 | Komentarze 0

Trasa; Dom-Starołęka-Głuszyna-Daszewice-Kamionki-Koninko-Borówiec-Koninko-Jaryszki-Marlewo-Dom

Kategoria na szosie, trening

2h tlenu

Piątek, 20 lutego 2015 · dodano: 20.02.2015 | Komentarze 0

Powtórka z wczorajszego dnia.Tak więc kolejny już to dzień wyleguję się do dziesiątej w łóżku, później ze spokojem jem płatki z mlekiem na śniadanie   i wyskakuje na rower.  Nudaaaa.......

Trasa; Dom-Głuszyna-Daszewice-Kamionki-Koninko-Borówiec-Kórnik-Dziećmierowo-Dachowa-Robakowo-Koninko-Jaryszki-Krzesiny-Marlewo-Dom

Czwartek, 19 lutego 2015 · dodano: 19.02.2015 | Komentarze 1

Mam tydzień urlopu można powiedzieć że przymusowego bo sporo się zaległego zebrało. Normalnie o tej porze roku był bym w górach na nartach jednak priorytety w tym roku są inne i trzeba oszczędzać. Lidka nie ma tak dobrze jak ja i musi chodzić do pracy. Dzięki temu że chodzi do pracy to ja mogę sobie ze spokojem jeździć na rowerze.
Tak więc drugi już to dzień  wyleguję się do dziesiątej w łóżku, później ze spokojem  jem  śniadanie  no  i  wyskakuje na  rower...
Tym razem padło na szosę chciałem zrobić trochę tlenu a warunki sprzyjały jeździe na szosówce.  Pojechałem trasą  swojego klasyka szosowego czyli trasą na Kórnik  ..

Przerwa w Kórniku  w Maku na kawę i banana.

Zajrzałem jeszcze na rynek zobaczyć jak wygląda po remoncie. Musze stwierdzić że Kórnik może się teraz poszczycić pięknym ryneczkiem :)

Trening mtb

Środa, 18 lutego 2015 · dodano: 18.02.2015 | Komentarze 2

Miasto,
Lasek Marceliński,
Jezioro Rusałka,
Jezioro Strzeszyńskie
i Jezioro Kierskie
Tak w skrócie wyglądał mój dzisiejszy dzień na rowerze

Przerwa nad Jeziorem Kierskim

Kategoria trening

Trening mtb ze Zgrupką Luboń

Niedziela, 15 lutego 2015 · dodano: 15.02.2015 | Komentarze 0

Po wczorajszej tyrce w pracy  byłem dzisiaj mega ujechany. Pracę skończyłem kilka minut przed pierwszą w nocy a o drugiej dopiero kładłem się spać. Rano miałem nogi tak tempe że zastanawiałem się czy w ogóle wyjść dzisiaj na rower. Rano dostałem wiadomość od Sławka że wybiera się na ustawke pod galerie Malta..  Wiadomość zadziałała na mnie tak motywacyjnie że wybrałem się i ja......

Na miejscu  spotkania jestem parę minut przed dwunastą .Jest już sporo bikerów , między czasie dojeżdża jeszcze kilku  w tym Sławek. Gdy dotarli już wszyscy  to podzieliliśmy się  na grupy sport i baza, zrobiliśmy  wspólną fotę no i jazda.  Pierwsze kilometry jedziemy wszyscy razem . Na starołęce baza odbija na WPN , ja ze Sławkiem  ląduję w grupie sport. więc  lecimy szosą  w stronę Czapur.

Za Czapurami we Wiórki wjeżdżamy w teren  na trasę gdzie odbywają  się Amatorskie Otwarte Mistrzostwa Gminy Mosina w Kolarstwie Górskim i Przełajowym - Wiórek . Przyznam  że już trochę lat jeżdżę po wielkopolskich szlakach ale tej trasy jeszcze nie znałem. Pierwsze odcinek był bardzo błotnisty trzeba było uważać by nie zaliczyć gleby. Gdzieś na tym odcinku odpadło dwóch kolesi. Próbowaliśmy czekać za nimi ale na daremno chłopaki nie dojechali. Dalej to już korzenno ściółkowy szlak prowadzący wzdłuż rzeki.  Jazda tamtędy sprawiała mi tyle frajdy że zapomniałem o zmęczeniu  po  nocnej zmianie. Choć tempo szło dosyć mocne to musze przyznać że całkiem dobrze  mi się jechało.

Na moście w Rogalinie robimy nawrotkę i jedziemy dalej wzdłuż Warty tylko już w stronę Poznania.  Ten odcinek jest  znany  w większości  bikerom z wielkopolski, dało się  to odczuć  po tempie, już od Puszczykowa znacznie się  zwiększyło więc tą stronę Warty przejeżdżamy szybciej . W Luboniu przy Żabce grupa robi  przerwę na popas. Mnie nagli czas więc odrywam się i jadę do domu. Końcowe kilometry dały mi się we znaki i do domu dojeżdżam   resztkami sił.

Kategoria mtb, trening

Sobota, 14 lutego 2015 · dodano: 15.02.2015 | Komentarze 0

Wczoraj Sławek zachęcał bym przyjechał na lubońska ustawkę a dokładnie na szosową stówkę. Niestety zaspałem  a do tego padł mi w nocy  telefon więc Sławkowi nie udało się mnie obudzić. Byłem lekko zły że zaspałem tym bardziej że pogoda zachęcała a chęć jazdy na szosie w grupie też miała dużą. Mówi się trudno  wygramoliłem się  z łózka i zacząłem się szykować na samotny trip. było już dosyć późno na szesnastą szedłem  do roboty więc  czasu za wiele nie miałem .

Zrobiłem półtoragodzinny trening zaglądając w dawno nie zaglądane prze ze mne rewiry.
Przejechałem rundkę przez Głuszynę ,Borówiec i Robakowo. Powrót przez Koninko i Marlewo do domu

Night Riders

Czwartek, 12 lutego 2015 · dodano: 12.02.2015 | Komentarze 0

Malta i jezioro swarzędzkie w towarzystwie Sławka i Wojtka.
Tak spalać kalorie to ja lubię .Dwie godzinki i zjedzone dzisiaj pączki spalone....