avatar Ten blog rowerowy prowadzi jakub1 z miasteczka Kamionki. Mam przejechane 38229.19 kilometrów w tym 5719.99 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.93 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl
Reprezentuje ASGO TEAM Asgo team

Wykres roczny blog rowerowy jakub1.bikestats.pl

Kwiecień, 2015

Czwartek, 30 kwietnia 2015 · dodano: 30.04.2015 | Komentarze 0

Wierzonka-Wierzenica
Kategoria trening

Grand Prix Kaczmarek Elektric-Wschowa

Poniedziałek, 27 kwietnia 2015 · dodano: 27.04.2015 | Komentarze 2

Pierwsze koty za płoty jak to się mówi.

Rozpocząć sezon wyścigowy postanowiłem we Wschowej na inauguracji wyścigów  Grand Prix Kaczmarek Elektric.

Na miejsce startu docieram ze Sławkiem i Pawłem oraz moja Małżonką. Już na parkingu można było stwierdzić że frekwencja będzie duża. Z parkowaniem był mały problem ale po kilku okrążeniach w końcu znaleźliśmy miejsce do zaparkowania.
Od razu ruszyliśmy w stronę wydawania numerów startowych gdzie kolejki były dość spore. O dziwo samo pobranie numerka poszło bardzo sprawnie. Samo szykowanie też poszło dosyć sprawnie i mieliśmy jeszcze czas na mała rozgrzewkę.

Za dwadzieścia jedenasta stałem już w swoim sektorze.

Przyszedł czas na start . Wystrzelił pistolet i ruszyliśmy. Pierwsze kilometry nerwowo jak to zwykle bywa, kurz latał wszędzie zapychając oczy i oddech. Jechało  mi się dobrze i zaczynałem powoli wchodzić w swój rytm jadąc  dość mocno wyprzedzając co jakiś czas tak jechałem  przeskakując z jednej grupki do drugiej.

W połowie trasy minąłem  tamowego kolegę Jarka który prowadził rower z rozdartą oponą która wyeliminowała go  z dalszej walki. Szkoda bo jest czarnym koniem naszego teamu i sporo pracował nad formą…Mijam go i jadę dalej.

Na dwudziestym ósmym kilometrze  dopada mnie głód a ja miałem tylko w kieszeni kostkę czekolady bezglutenowej z cukrem brzozowym. Wyciągam a ona zawinięta we folie aluminiową i dodatkowo wsadzona jeszcze w woreczek. …..fuck …. Kolega z boku ironizuje pytając czy to kanapka. Jadę jakbym miał się zaraz zatrzymać, nie dość że walczę z podjazdem to jeszcze z rozwinięciem tej jeb#$%j czekolady. Kiedy już uporałem się z jednym i drugim Sławek wyprzedził mnie i był już kilka pozycji prze de mną. Cały czas miałem go w zasięgu oczu ale brakowało mi już sił by go gonić . Kiedy mi znikł z pola widzenia dojechał do mnie Paweł i już razem współpracując dojeżdżamy  do mety.

miejsce:263

Kategoria mtb

Puszcza Zielonka ze Sławkiem

Niedziela, 19 kwietnia 2015 · dodano: 20.04.2015 | Komentarze 0

Mieszkając w samym sercu Puszczy Zielonki grzechem było by nie wykorzystać idealnych terenów do jazdy mtb.

Kategoria mtb

Zimno, wietrznie i deszczowo

Piątek, 17 kwietnia 2015 · dodano: 20.04.2015 | Komentarze 0

Trasa Tuczno-Pobiedziska-Kostrzyn

Ubrałem rękawiczki bez palcy i jak jechałem pod wiatr traciłem czucie w dłoniach. W drodze powrotnej zlał mnie jeszcze deszcz i za Pobiedziejami  Lidka ściąga mnie z trasy.

Kategoria trening, na szosie

Ustawka

Sobota, 11 kwietnia 2015 · dodano: 14.04.2015 | Komentarze 0

Szosowa ustawka z Sławkiem , Krzychem Gawłowskim i jego kolegą.

W końcu ktoś pokazał mi gdzie jestem z formą w tym roku. Jak się okazuje w czarnej dupie. Już w połowie treningu czułem się mocno ujechany. Przerwa w MacDonaldzie z kawą i pogaduchami  zregenerowała mnie na jakiś czas ale w ostatnich kilometrach i tak  mnie  odcinało. Kolega Krzycha który sporo watów miał tegoż dnia pod nogą przez większość trasy ciągnął nasz pociąg niczym Tony Martin z prędkością grubo powyżej 35km/h. Mimo większości jazdy na kole do domu dojechałem mocno ujechany.

Kórnik- kawa w MacDonaldzie

Na jakiś czas zniknę z BS z wpisami i zdjęciami z wycieczek bo wyprowadzam się z Poznania i z internetu będę korzystał tylko sporadycznie. Będę chwilę mieszkał w Tuczne jak ktoś będzie w rewirze zapraszam na kawkę.  A  od czerwca osiedlam się w Gminie Kórnik  i ponownie zawitam na swoich ulubionych  trasach  treningowych.

Do zobaczenia

Piątek, 10 kwietnia 2015 · dodano: 10.04.2015 | Komentarze 0

Jakiś  nerw mnie dzisiaj opanował i pojechałem się wyżyć.

Środa, 8 kwietnia 2015 · dodano: 08.04.2015 | Komentarze 0

Sobota, 4 kwietnia 2015 · dodano: 04.04.2015 | Komentarze 0

Krótka i wietrzna szosa  z Pawłem...

Na Wielkanocne Święta Życzę Wam wszystkim
Kolorowych jajeczek,
rozczochranych owieczek,
rozkicanych króliczków,
pyszności w koszyczku,
a przede wszystkim
mokrego ubrania
w dniu wielkiego lania!

I kilka zdjęć z dzisiejszego wypadu

Trening w terenie

Piątek, 3 kwietnia 2015 · dodano: 03.04.2015 | Komentarze 0

Przez cały tydzień próbowałem znaleźć lukę pogodową na trening. Dopiero udało się dzisiaj  wyskoczyć na rower.Umówiłem się  na wspólne kręcenie ze Sławkiem i Krzychem. O godzinie 17:00 pojechałem na miejsce gdzie byłem umówiony z chłopakami. Miejscem spotkania wyznaczyliśmy źródełko nad Maltą skąd od razu udaliśmy się na terenową jazdę. Początkowo miałem obawy że po wczorajszych opadach będzie dużo błota w terenie, ostatecznie okazało się że ze spokojem można było jeździć i mokro jest gdzie nie gdzie. Najpierw pobłądziliśmy po Olszaku szukając nowych tras podobno jest jakaś nowa pętla xc. Wszystko wskazywało ze  jej nie znaleźliśmy więc pojechaliśmy nad Jezioro Swarzędzkie przejechać trasę przełajowego memoriału. Krzychu testował swojego nowego rumaka więc wszystkie większe lub mniejsze górki były jego. Mieliśmy mało i  za jeziorem przecinamy trasę Swarzędz-Kobylnica .. W okolicach Uzarzewa łapie kapcia. Wymiana dętki poszła bardzo sprawnie ,niestety nadchodzące chmury nas trochę przestraszyły i postanowiliśmy wracać.

W drodze powrotnej przejechaliśmy jeszcze singielki po Olszaku. Trasa otaśmowana bo szykuje się w weenkend jakiś bieg. Czuliśmy się trochę jak na trasie maratonu mtb więc i w korby mocniejszy nacisk poszedł co odczułem. Ostatnie kilometry dość mocno mnie sponiewierały. Wyszedł fajny trening gdyby nie ten wiatr było by super,.