avatar Ten blog rowerowy prowadzi jakub1 z miasteczka Kamionki. Mam przejechane 38229.19 kilometrów w tym 5719.99 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.93 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl 2016 button stats bikestats.pl 2015 button stats bikestats.pl 2014 button stats bikestats.pl 2013 button stats bikestats.pl 2012 button stats bikestats.pl 2011 button stats bikestats.pl 2010 button stats bikestats.pl
Reprezentuje ASGO TEAM Asgo team

Wykres roczny blog rowerowy jakub1.bikestats.pl

Lipiec, 2014

Malta

Środa, 23 lipca 2014 · dodano: 23.07.2014 | Komentarze 2

Pojechałem nad Maltę wytestować nowe opony w szosie oraz na  pogaduchy  ze Sławkiem. Głównym tematem oczywiście  było dzisiejsze zwycięstwo Rafała Majki w TDF. Miło sie patrzy jak to Polak zwycięża etap  w tak trudnym wyścigu jakim jest Tour De France.

Cieszymy sie razem z Rafałem.

Kociałkowa Górka

Czwartek, 17 lipca 2014 · dodano: 23.07.2014 | Komentarze 0

Tuczno-Krześlice-Pobiedziska-Kociałkowa Górka- Promno-Gorzkie Pole-Kołatka-Tuczno
HR max 177
HR śre 150
KCAL 2210

Pałac Krześlice

Kociołkowa Górka

Gorzkie Pole -regeneracja przy żuberku:):):)

Kategoria Sam na sam, mtb, trening

Trening w terenie

Wtorek, 15 lipca 2014 · dodano: 23.07.2014 | Komentarze 0

Terenowe kręcenie w towarzystwie Sławka.  Z Tuczna ruszam kilka minut przed 17;00 mam mały czasowy  zapas więc trase wybieram oczywicie tak by zaliczyć Dziewiczą Górę. Pierwsze 25km pokonuje sam ponieważ jadę z Tuczna a miejse spotkania wyznaczyliśmy w Poznaniu na  Garbarach pod domem Sławka. Na miejscu jestem punktualnie o 18;00 jest juz Sławek.  Ruszamy  na północ wzdłóż Warty. Miałem ochotę przejechać się po mniej znanych prze ze mne trasach . Jechałem tą trasą  tylko raz albo może i dwa   ale od drugiej strony nie licząc kawałka z Gogolowego maraton. Na początku pogubilismy się troszkę  zanim znależlismy właściwą trasę ale ostatecznie udaje nam sie wjechac na własciwą drogę. W Biedrusku przeprawiamy się przez Wartę i jedziemy  główną drogą która prowadzi z Murowanej Gośliny do Poznania. Na wysokości Owińsk odbijamy w stronę Puszczy Zielonki. Odcinek łączący Owinska z Mielnem jedzie się najgorzej z całego dzisiejszego tripu , trasa jakby przejechał przez nią czołg lub jakieś inne cholerstwo które w napędzie zamiast kół ma gąsienice. W Mielnie robimy pauze na browaka i się rozjeżdzamy. Ja jadę przez Las do Tuczna a Sławek leci szosą do Poznania.

HR max 179
HR śred 145
KCAL 2932

Dziewicza Góra

Wtorek, 15 lipca 2014 · dodano: 16.07.2014 | Komentarze 0

Od poniedziałku siedzę sobie w Tucznie i oczywistą sprawą było dla mnie zabrać ze sobą bajka. Wczorajszy dzień odpuściłem ale dzisiaj po prostu musiałem się przejechać. Umówiłem się ze Sławkiem że spotkamy się na Dziewiczej Górze. Miałem jeszcze troszkę czasu więc wybrałem dłuższy wariant i najpierw pojechałem do Zielonki. Na miejscu zatrzymałem się na małą fotkę i pognałem dalej . W Miejscowości Kamińsko  zaczynał się czerwony szlak który zaprowadził mnie   aż do samej tytułowej góry . Kiedy już dojechałem Sławka jeszcze nie było ale......za to było tu kupę innych bajkerów. Czekając na niego zrobiłem sobie pięć podjazdów trzy od początku czerwonego szlaku i dwa razy rynienką. Do tego jeszcze dorzuciłem sobie dwa zjazdy kilerkiem co nie jest wcale takie trudne jak ma się duże koło. Kiedy przyjechał już Sławek pogadalim chwilkę i pognałem w stronę Tuczna

Jeziorko w Zielonce

W drodze  do Kamińska

• Sprzęt trenażer elite

Błękitna Pętla Strzyżewo Kościelne i pierwszy DNF

Niedziela, 13 lipca 2014 · dodano: 13.07.2014 | Komentarze 1

Błękitna Pętla dla mnie zakończyła się pechowo... Z pięciu pętli po 14 kilometrów udało mi się zrobić tylko jedną. W połowie pierwszej pętli złapałem kapcia. Szybka wymiana a tu kolejny zonk. W zapasowej dętce nieszczelny zawór.Do pomocy zatrzymał się z3waza   który pożyczył mi swój zapas . Dzięki niemu do mety nie muszę zapierdzielaćz buta . Wiedziałem że dalsza jazda nie ma największego sensu więc ostatecznie dojeżdżam do mety i kończę zawody. Pierwsze moje nieukończone zawody.
Dzięki Marcin za zapas i pomoc :)

Z Googlowcami przed startem

Kategoria na szosie

Sobotnia szosa

Sobota, 12 lipca 2014 · dodano: 12.07.2014 | Komentarze 0

Dzisiaj wybrałem się na trening troszkę później niż zwykle, wczorajsza imprezka firmowa , kalorie pochłonięte oraz wypite  trunki rozlenoiwiły mnie totalnie od rana

O 10;30 spotykam się na rondzie starołęka  z  Krzysztofem  który jako jedyny wyraził dzisiaj chęć wspólnej jazdy . Jedziemy przez Rogalin do Kórnika gdzie mamy się jeszcze spotkać z Tomkiem.

Jadąc w stronę Rogalinka mijaliśmy sporo  szoszonów w tym dwie większe grupki .  Widać ze kolarstwo szosowe  robi się coraz bardziej popularne   W Kórniku juz tradycyjnie robimy  przerwę w maku  na kawkę której jak zwykle towarzyszą pogaduchy .

HR śred 130
HR max 180
kcal 2047

Kategoria na szosie, trening

Malta

Czwartek, 10 lipca 2014 · dodano: 10.07.2014 | Komentarze 0

Kilka mocniejszych kółeczek wokół Malty plus jedna rozjazdowa.

HR max 181
HR śred 144
Kcal 1328

Trening na szosie

Poniedziałek, 7 lipca 2014 · dodano: 08.07.2014 | Komentarze 0

A miało być tak pięknie....

Już wychodząc z domu widziałem że chmury się mocno kłębią i coś z tego będzie. Jak się okazało było i to konkretne oberwanie chmury połączone z silnym wiatrem i grzmotami.

Umówiliśmy się dzisiaj z Krzysztofem i Sławkiem na dłuższe kręcenie po  szosach , próbowałem jeszcze wyciągnąc Marka ale niestety się nie udało. Plan był dzisiaj taki lecimy na  Kórnik a  dalej jeszcze dokręcamy przez jezioro bninskie i Zaniemyśl  tak żeby wyszło 70/80km. Kiedy dojechaliśmy do Kórnika pogoda zaczęła się  łamać więc nie ryzykując jazdy dalej postanawiamy wracać do Poznania.

W drodze powrotnej wiatr zaczął nabierać na sile, jadąc już  od Szczodrzykowa  z konkretnym   wmordewindem   pchamy się prosto w paszce lwa. Czekaliśmy dosłownie na oberwanie chmury...i  się doczekaliśmy. Długo nie ujechaliśmy i w miejscowości Robakowo zaczęło kropić, a po chwili już była niezła pompa. Zdążyliśmy się akurat schować pod wiatę więc udało nam się nie zmoknąć. Minęły dwie minuty i dzwoni do mnie moja druga połowa z pytaniem czy może przydałby nam się wóz techniczny. Deszcz  i wichura zapowiadała się na dłużej więc skorzystaliśmy z wozu technicznego. To był słuszna decyzja bo do samego Poznania cały czas towarzyszyła nam ulewa. Oczywiście szkoda treningu który nie został zrealizowany do końca i zawsze po takim czuje niedosyt  ale bardziej szkoda  było by mi sprzętu.

Kategoria na szosie, trening

Rusałka

Niedziela, 6 lipca 2014 · dodano: 06.07.2014 | Komentarze 0

Przejażdżka rekreacyjna w towarzystwie mojej Lidki oraz Rafała i Moniki nad Rusałkę......